Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, yeni güne Fatih Caddesi’nde gerçekleştirdiği esnaf ziyaretleriyle başladı. Çayırova’nın işlek caddelerinden birinde dükkanları tek tek gezen Başkan Çiftçi, esnaflara hayırlı işler ve bol kazançlar diledi. Ziyaretler sırasında vatandaşlarla da samimi sohbetler gerçekleştiren Başkan Çiftçi, onların görüş ve taleplerini dikkatle dinledi.
Çayırovalı ilçe sakinleriyle sürekli iletişim halinde olmaya özen gösteren Başkan Çiftçi, bu ziyaretlerle hem nabız tuttu hem de sorunları yerinde dinleme fırsatı buldu. Esnafların güler yüzlü karşılamasından duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Çiftçi, yaptığı açıklamada birlik ve beraberlik mesajı verdi. Çiftçi, “Güne esnaflarımızla başladık. Emek ve alın teriyle helal rızkının peşinde olan kıymetli esnaflarımızı ziyaret ederek hayırlı işler, bereketli kazançlar diledik. Güler yüzleri ve samimi karşılamaları için kendilerine gönülden teşekkür ediyorum. Rabbim muhabbetimizi, birlik ve beraberliğimizi daim eylesin” ifadelerini kullandı.
